Ineshissan.blogg.se

BLOGGAR JAG LÄSER

Publicerad 2013-11-20 12:45:00 i Allmänt,

1. Linnahlborg.se : Det är en av de bloggar jag läser. Jag tycker bloggen är fin den har fin design bilder m.m! Linn gillar också smink och Mode som jag, så passar ju perfekt! Så kolla in hennes blogg!
 
2. Kamillahissan.vionno.se : Min stora systers blogg. Förutom att hon är min syster tycker jag hon har en bra blogg. Bra klädstil, fin design, fina bilder m.m! Det är jag som tar nästan alla hennes outfit bilder, hihi!! Så kolla in bloggen! 
 
3. Josefines.se : Det är nog min favorit blogg av alla. Josefin är så fin och vacker. Hennes bilder är jätte fina, söta! Så helt perfekt blogg! Kolla in den!
 
4. Itsbianca.blogg.se : Bianca är så fin och vacker!  Hon gillar smink och driver även en egen youtube kanal! Som är grym! Bibbsanss heter den! Hon är också 12 år som jag! Go bianca!!
 
Det var några favorit bloggar, läser några mer men tog inte med alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela