Ineshissan.blogg.se

HEJ!

Publicerad 2013-11-06 18:40:26 i Allmänt,

Hej alla fina där ute. Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg nu. Jag har haft fullt upp. Jag kom ju hem i lördags från Polen. På söndagen packade jag ur alla väskor och fixade allt. Måndag först skola sen gymnastik. Tisdagen skola sen sång. Så ni ser, mycket att göra! Men nu är jag iallafall hemma har nyss pluggat och nu ska ett långt bad. Nu bloggar jag från min nya iPad som jag fick från skolan alla i min klass fick en var. Det är då en skol iPad men man får tar med den hem. Det är väldigt praktiskt men de som jag och alla andra tycker är ju att man får ta med hem och ladda upp alla appar man vill. Nog om ipaden! Jag köpte ju lite i Polen kommer nog inte göra en video haul utan bara lägga upp bilder och så! Det var detta lilla inlägget. Puss!! 💕

Här är en gammal bild på mig! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela