Ineshissan.blogg.se

NY BLOGG

Publicerad 2013-10-12 12:09:00 i Allmänt,

Hej allihopa som läser detta inlägg. Jag heter Ines hissan och är 12 år. Jag har nyss skapat denna bloggen men har haft blogg innan. Jag slutade min andra blogg för ca ett halv år sedan. Jag hade inget att blogga om och tyckte det var onödigt att skriva inlägg varje dag om nästan ingen läste dom. Men nu har jag saknat att blogga och de var därför jag skapade en ny. Jag kommer ha mycket mer tta blogga om nu eftersom jag är lite äldre och vet mer om vad jag ska skriva. Men nu ska jag sluta skriva om bloggen och börja skriva om mig/ mina intressen!
Jag älskar mode, smink och allmän skönhet. Men jag gillar även att sjunga väldigt mycket. Jag sjunger på kör och åker även till min sångcoach i Göteborg. Jag brukar också tävla på olika talang tävlingar, de tycker jag verkligen är jätte kul. Gymnastik är också en av det bästa som finns. Jag tränar gymnastik två gånger i veckan! Som ni kanske ser så är jag intreserad av många saker och har fullt upp på dagarna. Men så klart innan jag gör allt de så går jag i skolan. Jag går då i 6:an. Jag tycker inte alls om skolan jag tycker lektionerna är så tråkiga och maten är inte god, nej ush skolan är inte kul. Men nu vet ni ju lite om mig! 
 
Här på denna blogg kommer det vara mycket mode/sminktips/dagens outfit och andra saker. Det kanske kommer lite sångvideos också.
 
Hoppas ni kommer läsa denna blogg, puss!!
Här är en bild på mig!
 

Kommentarer

Postat av: Amalia u sista

Publicerad 2013-10-12 21:29:26

Kuuul Ines!! Mig kan du lita på:)) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela